ازشرکت ملی نفت ایران اصرارازمردم انکار:
بوشهر: طی دیروز و امروز، جایگاههای سوخت در استان بوشهر با ترافیک بیشتری مواجه و در برخی جایگاهها، بنزین کمیاب شده است.
کد خبر: ۶۵۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 25 September 2018

بوشهر: طی دیروز و امروز، جایگاههای سوخت در استان بوشهر با ترافیک بیشتری مواجه و در برخی جایگاهها، بنزین کمیاب شده است.

خلیج فارس: طی دیروز و امروز، جایگاههای سوخت در استان بوشهر با ترافیک بیشتری مواجه و در برخی جایگاهها، بنزین کمیاب شده است.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ از یکشنبه شب در برخی جایگاههای سوخت خصوصا جنوب استان صف خودروها شکل گرفت و حتی خبر رسید که بنزین به سختی پیدا می شود و مردم برای تامین سوخت به شهرهای اطراف رفته و ناگزیر به تحمل صف های طولانی شده اند.

دستفروشی بنزین در شهر نخل تقی پس از کمبود در جایگاههای سوخت

در این بین برخی نیز از این فضا سوء استفاده کرده و خبر می رسد یک بشکه 20 لیتری بنزین از سوی دستفروش ها با قیمت 80 هزارتومان عرضه می شده است.

در این میان نیز عده‌ای از این موضوع سوء استفاده کرده و یا از ترس بی بنزینی به جایگاه‌ها هجوم آورده‌اند؛ همین موضوع نیز مزید برعلت شده و بر کمبود بنزین در جایگاه‌ ها دامن زده و برخی جایگاه‌ها را به تعطیلی کشاند تا مردم آواره و در به در این و آن شهر برای یافتن بنزین شوند.

برخی، دلیل کمبود بنزین و تعطیلی جایگاه سوخت را اختلال در کار کامیون‌داران انتقال دهنده بنزین و نرخ کرایه پایین آن می‌دانند و برخی می‌گویند به دلیل احتمال سهمیه بندی شدن بنزین جایگاه‌های مختلف کمبود به وجود آمده است.

صف طولانی مقابل جایگاه سوخت در عسلویه

این شرایط صبح دوشنبه تا ظهر نیز ادامه یافت و تصاویری از تعطیلی برخی جایگاههای سوخت در استان (نظیر دیلم، خورموج و دیر) به دلیل نداشتن بنزین در فضای مجازی منتشر شد و از طرفی صف های طولانی مقابل جایگاههای عرضه بنزین در شهرستان های کنگان و عسلویه رسانه ای گردید.

درر این بین، یکی از جایگاه داران می گوید: شایعه کمبود بنزین و هجوم مردم دلیل اصلی ترافیک ایجاد شده مقابل جایگاهها و کمبود سوخت بوده است.

مردم به شایعات درباره کمبود بنزین توجه نکنند

در همین حال مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر می گوید: هیچ کمبودی در بخش تامین سوخت ندارد و جایگاه های عرضه از عصر دوشنبه بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت هستند.

مهرداد بیوکی درباره کمبود سوخت در برخی جایگاههای استان و ایجاد ترافیک مقابل جایگاههای عسلویه و کنگان اظهار داشت: مشکل این جایگاه ها برطرف شده و مردم نگران کمبود سوخت نباشند.

وی بیان کرد: همه انبارها و جایگاه های عرضه سوخت در استان بوشهر فعال است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تعطیلی جایگاه سوخت دیلم درپی کمبود بنزین

بیوکی با بیان اینکه ایجاد شایعات و جو روانی باعث ترافیک مقابل جایگاهها و کمبود بنزین شده، ادامه داد: برخی از افراد سودجو سوخت مورد نیاز خودروهای مردم را در بشکه های 20لیتری ذخیره و با قیمت چند برابر اقدام به توزیع می کنند که انتظار می رود نیروهای نظارتی در این زمینه به جایگاه های عرضه سوخت کمک کنند.

وی یادآور شد: روزانه یک میلیون و 600 هزار لیتر سوخت از طریق 63 جایگاه فعال سوخت رسانی در اختیار مردم استان بوشهر قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار